ببینید | "بمب سجیل"؛ تکنیک انفجاری جدید "القسام" در جریان نبرد خان یونس

گردان القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از وسیله ی انفجاری ساخت خود در عملیات غافلگیر کننده در خان یونس در باریکه غزه، حاوی 750 ترکش خبر داد که در نتیجه انفجار آن، اشغالگران بدن تکه تکه شده ی سربازان خود را به وسیله نفربرها جمع آوری کردند.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۸۱
ببینید |
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از عربی ۲۱، گردان القسام شامگاه دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد " در جریان عملیات "طوفان الاقصی" و در نبرد خان یونس در باریکه غزه، مواد منفجره‌ای را بکار گرفته که تماما فرآوری شده از موشک‌های اشغالگران اسرائیلی است که پس از شلیک منفجر نشده اند.
 
القسام تصاویری از کمین خود علیه نیرو‌های ارتش اشغالگر در منطقه "الفراحین" در شرق خان یونس درغزه منتشر کرده است که در آن تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و برخی دیگر از آنان نیز زخمی شده اند.
تعداد بازدید : 42
 
این صحنه‌ها نشان می‌دهد که نیرو‌های القسام در شرق خان یونس، یک وسیله انفجاری را در میان نیرو‌های پیاده نظام صهیونیستی، منفجر و آنان را به هلاکت رسانده اند.
 
همین منابع در گردان "القسام" به شبکه خبری الجزیره گفته اند "بمب انفجاری مورد استفاده در کمین خان یونس از نوع "سجیل" بوده و در جریان نبرد "طوفان الاقصی" ساخته شده است و مواد منفجره موجود در آن استخراج شده همان موشک‌های اسرائیلی است که منفجر نشده و حاوی ۷۵۰ ترکش است که در نتیجه انفجار آن، اشغالگران بدن تکه تکه شده‌ی سربازان خود را به وسیله نفربر‌ها جمع آوری و سپس با دو هلیکوپتر آن‌ها را انتقال دادند.
 
این منابع خاطرنشان کرده اند که پس از این انفجار، مبارزان القسام با مسلسل‌های سبک از فاصله نزدیک، باقی آنچه که از سربازان اشغالگر اسرائیلی به جا مانده را از بین برده اند.
 
نیرو‌های القسام، این عملیات غافلگیرانه خود را به شهید "اسماعیل هنیه" که هفته گذشته از سوی اشغالگران صهیونیستی در تهران ترور شد، تقدیم کردند.
 
اقدام جنایتکارانه‌ای که رژیم اشغالگر صهیونیستی با توجه به ناکامی در دستیابی به اهداف حملات تجاوزکارانه در باریکه غزه از جمله حذف جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و باز گرداندن اسرای اسرائیلی آنهم با گذشت ۱۰ ماه از آغاز جنگ خونین، انجام داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها